Як правильно робити фото для вашого профілю

Кожен майстер хоче показати рівень своєї майстерності і проявити рівень техніки виконання в нігтьовому сервісі. Тому практично кожен нейл-майстер використовує Instagram як сервіс для портфоліо своїх робіт. Найчастіше після завершення роботи, клієнти самі просять зробити фото “кращого манікюру в моєму житті” ну і як їм відмовити ?! Тому в цій статті ми розберемо кілька прийомів, як зробити ваше портфоліо робіт, що б інші клієнти могли побачити не тільки ваше майстерність, а й творчу натуру.

1. Стиль

Стиль – дуже широке поняття. У нього входить як кольорова гамма, елементи дизайну так і тип шрифту, його розмір, колір. Для натхнення ми рекомендуємо використовувати Pinterest, як відмінний інструмент для натхнення.

У ньому ви можете не тільки знайти цікаві креативні приклади вашого портфоліо, але і креативні ракурси та жести рук моделі. Звертайте увагу на стиль інших майстрів, особливо на американському і європейському ринках моди. У них ви можете помітити нові ідеї для дизайну ваших робіт, а так само постановкою всього карда. Ось кілька інстаграм акаунтів, які ми рекомендуємо подивитися для натхнення:

@britneytokyo

@tombachik

@stephstonenails

@nailartbyqueenie

@naominailsnyc

2. Камера

Для виконання якісних фото необхідна камера, згодиться навіть на телефоні, необов’язково використовувати цифрову камеру. У сучасному світі, рівень камер в смартфонах вже впевнено порівнюють з камерами професійного рівня. Зараз майже в кожному смартфоні є телеоб’єктив. Це лінза з допомогою який, можна збільшити об’єкт зйомки в два і більше разів. У камерах в iPhone це ось ця ікона, натиснувши на яку ви побачите збільшення.

За допомогою неї ви можете робити дуже детальні фото кутикули або елементи декору на нігті.

Порада: Не використовуйте цифровий зум. Якщо після знімка ви почнете збільшувати готовий кадр, обрізаючи інші краї. Це збільшення буде робити картинку більш мильною і піксельною.

Якщо у вашому смартфоні немає оптичного збільшення, використовуйте макро-кільця. Благо, зараз так багато на ринку і можете підібрати під вашу модель смартфона. Ось кілька прикладів:

Але ніяка камера вам не допоможе якщо рівень освітлення під час знімків буде низьким. Про це трохи нижче.

3. Освітлення

Походження самого слова фотографія позначає як “світлопис”, зайдіть на вікіпедію, переконайтеся самі 😉. Там зазначено, що фотографія – це техніка малювання СВІТЛОМ. І головним принципом для створення хорошої фотографії є хороше освітлення. Тому намагайтеся зробити фото при яскравому освітленні. Використовуйте для цього лампу або вікно біля вашого робочого сідати. Існує багато варіантів ламп з різними формами (кільцеподібна, квадратна) та навіть кольором підсвічування.

Використовуйте цю перевагу, якщо ваша лампа може міняти колір і кут нахилу. Але й не варто забувати про природний освітлення, на ньому фото виглядають найкращим чином. Підійдіть до питання творчо, враховуйте час в яке ви робите фото. За допомогою яскравих сонячних кращою ви можете підкреслити вашу роботу. Не бійтеся зробити фото “занадто світлою”. Якщо ви задумали зробити більш темне фото або затемнити ділянку, що б підкреслити щось, це можна зробити за допомогою спеціальних програм.

4. Програми й додатки

Завдяки неймовірній стрибка рівня камер в наших смартфонах, розробники програм і додатків кинулися випускати найрізноманітніші програми для обробки фото. Ви можете використовувати наступні програми для мобільних телефоном:

Snapseed:  📲 (iOS)   📲 (Android)

 

Adobe Lightroom:  📲 (iOS)   📲 (Android)

 

Canva: 📲 (iOS)   📲 (Android)

Перш ніж почати редагувати, подивіться в Youtube кілька навчальних відео по обробці з допомогу мобільних додатків. Це значно полегшить вам процес обробки фото. Впевнені, там ви дізнаєтеся багато нових фішок, які виявляється дуже легко робити на телефоні, без використання комп’ютера.

5. Реквізит

Використовуйте декоративні рішення, для того що б підкреслити вашу роботу. Використовуйте підручні засоби. Хорошим прикладом можуть бути елементи одягу або невеликий шматочок фону. Можливо використовувати в якості декорацій десерти або напої. Використовуйте аксесуари і навіть телефон. Особливо якщо на ньому є яскравий чохол, це може підкреслити вашу задумку. Але не варто думати, що в фото повинно бути чимось зайнята. Іноді досить, зробити фото на однотонному тлі, що б підкреслити або виділити ваш творчий дизайн.

Спробуйте зробити кілька знімків із застосуванням реквізиту і без нього. На постобробці ваших фото ви зможете вибрати кращий варіант. Головне, робіть більше різних фото, що б потім було з чого вибрати 😉.

6. Ракурс

Підбирайте ракурс в залежності від типу манікюру або педикюру. Якщо це однотонна робота, то можете робити практично з будь-якого ракурсу. Але це правило не підходить для арт-робіт. Якщо ви зробили щось з “глибоким” змістом, спробуйте доповнити це за допомогою реквізиту або освітлення. Одним з найпопулярніших ракурсів, це ракурс верхньої точки. Розмістіть вашу камеру перпендикулярно рукам моделі. Намагайтеся уникнути сильних відблисків або пересвітів. Нижче ми зробили підбірку креативних ракурсів.

7. Актуальність

Завжди намагайтеся бути в курсі подій і останніх тенденцій. Звертайте увагу на модні кольори, для цього стежте за інститутом кольору Pantone. Вони щороку називають 2 кольори прийдешнього року. Намагайтеся використовувати і їх в ваших роботах. Показуйте, що ви використовуєте найновіші кольору, які ось-ось випустили бренди гель-лаків.

Порада: Все великі бренди напередодні прийдешнього сезону оновлюють і випускають нові кольори. Деякі виробники, випускають навіть лімітовані кольору гель-лаків виключно під певний свято, наприклад, на Гелловін або Різдво.

Це стосується і декоративних елементів і аксесуарів, які ви можете використовувати для доповнення вашої роботи.

8. Авторство

Як і кожен творець художнього твору, виникає невблаганно бажання зробити підпис своєї роботи. Переділ для себе один титульний шрифт, який ви будете використовувати на постійній основі. Не варто використовувати занадто великі шрифти, захаращувати основну роботу. Ваш підпис повинна доповнювати знімок, а не закривати його. Ми вже перераховували список додатків для обробки поста, використовуйте їх для редагування. Запам’ятайте або запишіть як називається саме ваш “фірмовий” шрифт. Для розміщення і підбору шрифту, рекомендований звернутися в старий добрий Pinterest. Це універсальний помічник в нашому випадку. Там ви знайдете масу варіантів, для натхнення підпису вашої роботи.