5 ПИТАНЬ, ЯКІ НЕОБХІДНО ЗАПИТАТИ У НОВОГО КЛІЄНТА

Коли приходить новий клієнт, це завжди хвилююче! Адже це нові руки, індивідуальний підхід. Хочеться зробити все так, що він залишився у вас назавжди. Але для досягнення цієї мети, потрібно знати п’ять найважливіших питань, які необхідно задати новому клієнтові. Це дозволить вам зробити якісну роботу, а клієнтові переконатися у вашому професіоналізмі і турботі.

 

5 ПИТАНЬ, ЯКІ НЕОБХІДНО ЗАПИТАТИ У НОВОГО КЛІЄНТА

1. Є у вас алергія або схильність до неї?

Це питання дуже важливий і необхідний для роботи з новим клієнтом. Не бійтеся його ставити, тому що це може вплинути на здоров’я людини. Якщо раптом у клієнта є алергія, то вам необхідно використовувати базу, топ або кольорові гель-лаки з free-формулою.

 

2.Який вид манікюру ви найбільше віддаєте перевагу?

Може виявитися таке, що клієнт крім певного виду манікюру, який їй завжди робили, не знає про технології інших видів. Ви, як професіонал, повинні розповісти коротку технологію кожного з видів манікюру, перерахувати з переваги і недоліки, щоб клієнт зміг визначитися, що більше йому підходить. Це необхідно для того, щоб створити максимально комфортні умови для проведення процедури.

Ви, як майстер, зовні можете і самі визначити, який з видів манікюру найбільше підходить. Але буває так, що клієнтові дана техніка не подобається або викликає дискомфорт.

 

3. Чи впливає вид вашої діяльності на носку покриття?

Існують види робіт, які впливають на тривалість шкарпетки і цілісність покриття. Це потрібно для того, щоб Ви розуміли специфіку діяльності вашого клієнта. І завдяки цьому ви можете продовжити носку покриття шляхом їх зміцнення або ж використання інших видів баз, топів або праймерів.

 

4. Якими брендами гель-лаків користувався ваш попередній майстер?

Якщо ви вважаєте, що дівчата можуть не знати різних брендів, то ви помиляєтеся. У більшості випадків багато клієнтів цікавляться, якими брендами користуються їх майстри і, напевно, знають, який з них найбільше подобається.

Це потрібно для того, що у вас можуть бути теж такі марки, які подобаються клієнту або ж ще кращої якості. Ви також можете запропонувати інші бренди або марки виробників, якими користуєтеся, наводячи переваги в порівнянні з тією маркою, якою користувалася клієнтка.

 

5. Скільки в середньому носиться ваш манікюр і покриття?

Це питання дозволить вам зрозуміти, якими нігтями володіє клієнт. Може бути, у клієнта тонкі і ламкі нігті, які дозволяють носити покриття максимум 2 тижні. Або ж навпаки дуже міцні, Що дозволяє носити покриття більше 3 тижнів. Ця інформація також вам допоможе визначитися, які матеріали краще використовувати.