Гарантійне та сервісне обслуговування
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ
Закон України «Про захист прав споживачів» передбачає право покупця повернути товар протягом 14 днів з наступного дня покупки. Але тут є умова, що такий товар не повинен бути у використанні і зобов’язаний зберегти свій товарний вигляд (наявність всіх плівок, пакетиків, коробок і т.п.).
Термін проведення гарантійного обслуговування складає до 14 робочих днів. У разі якщо ремонт визнали не гарантійним, клієнту може бути запропоновано проведення ремонту за його рахунок.
СПИСОК ТОВАРІВ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року, затверджено список товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню, а саме:
- Гель-лаки (база, кольорові гель-лаки, топ);
- Праймер;
- Знежирювач;
- Засіб для зняття гель-лаку;
- Засіб для видалення кутикули (пом’якшувач / ремувер);
- Засіб для догляду за кутикулою / нігтями (масло, крем, лосьйон);
- Засіб для догляду за шкірою рук / ніг (крем, лосьйон):
- Засіб для зняття липкого шару;
- Пилки;
- Шліфувальники;
- Полірувальники;
- Манікюрні інструменти (ножиці, кусачки для шкіри / нігтів, лопатки для манікюру, Кніпсери);
- Педикюрні інструменти (ножиці, кусачки для шкіри / нігтів, лопатки для педикюру, кніпсери, кюретки, кусачки для врослих нігтів);
- Насадки для фрезера;
- Одноразова продукція (маски, рукавички, апельсинові палички, одноразові серветки для манікюру).
КОЛИ ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ
Магазин має право відмовити в проведенні гарантійного обслуговування у разі:
- Якщо пошкодження є наслідком перепаду напруги в електромережі;
- Порушення умов експлуатації, які спричинили за собою несправність – перевищення безперервного терміну роботи фрезера, лампи, використання не відповідних насадок і т.п .;
- Наявності пошкоджень, викликаних стихійними лихами та подіями техногенного характеру – пожежі, повені, урагани і т.п .;
- Наявності на приладах слідів розтину і ремонту за умови, що раніше гарантійний ремонт не виконувався;
- Наявності механічних пошкоджень, що виникли внаслідок недбалої експлуатації або навмисних дій користувача – залиття рідиною, падіння з висоти, запиленість.
КУДИ ЗВЕРНУТИСЯ З ПИТАННЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
При виникненні гарантійного випадку, Вам необхідно звернутися до нас за номером телефону, який вказаний на сайті. Клієнтам з інших міст України слід направляти товари по гарантії через компанію Нова Пошта.
Витрати за доставку оплачуються порівну, між клієнтом та інтернет-магазином «THE NAIL». Тобто, якщо ви відправляєте товар Новою Поштою, то за доставку в одну сторону платите ви, а в іншу, відповідно, ми.
Звернення по гарантії розглядаються тільки при наявності у клієнта оригіналу чека про покупку товару. При відправці товарів Новою Поштою допускається вкладення копії чека в посилку.
ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ультрафіолетовою лампою
Гарантія на ультрафіолетові лампи для манікюру поширюється на поломки, які викликані заводськими дефектами або браком. На лампочки та світлодіоди гарантія не діє у зв’язку з тим, що дані компоненти є витратним матеріалом і їх термін служби безпосередньо залежить від режиму експлуатації.