Гарантійне та сервісне обслуговування

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ

Закон України «Про захист прав споживачів» передбачає право покупця повернути товар протягом 14 днів з наступного дня покупки. Але тут є умова, що такий товар не повинен бути у використанні і зобов’язаний зберегти свій товарний вигляд (наявність всіх плівок, пакетиків, коробок і т.п.).

Термін проведення гарантійного обслуговування складає до 14 робочих днів. У разі якщо ремонт визнали не гарантійним, клієнту може бути запропоновано проведення ремонту за його рахунок.

СПИСОК ТОВАРІВ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року, затверджено список товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню, а саме:

  • Гель-лаки (база, кольорові гель-лаки, топ);
  • Праймер;
  • Знежирювач;
  • Засіб для зняття гель-лаку;
  • Засіб для видалення кутикули (пом’якшувач / ремувер);
  • Засіб для догляду за кутикулою / нігтями (масло, крем, лосьйон);
  • Засіб для догляду за шкірою рук / ніг (крем, лосьйон):
  • Засіб для зняття липкого шару;
  • Пилки;
  • Шліфувальники;
  • Полірувальники;
  • Манікюрні інструменти (ножиці, кусачки для шкіри / нігтів, лопатки для манікюру, Кніпсери);
  • Педикюрні інструменти (ножиці, кусачки для шкіри / нігтів, лопатки для педикюру, кніпсери, кюретки, кусачки для врослих нігтів);
  • Насадки для фрезера;
  • Одноразова продукція (маски, рукавички, апельсинові палички, одноразові серветки для манікюру).

КОЛИ ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ

Магазин має право відмовити в проведенні гарантійного обслуговування у разі:

  • Якщо пошкодження є наслідком перепаду напруги в електромережі;
  • Порушення умов експлуатації, які спричинили за собою несправність – перевищення безперервного терміну роботи фрезера, лампи, використання не відповідних насадок і т.п .;
  • Наявності пошкоджень, викликаних стихійними лихами та подіями техногенного характеру – пожежі, повені, урагани і т.п .;
  • Наявності на приладах слідів розтину і ремонту за умови, що раніше гарантійний ремонт не виконувався;
  • Наявності механічних пошкоджень, що виникли внаслідок недбалої експлуатації або навмисних дій користувача – залиття рідиною, падіння з висоти, запиленість.

КУДИ ЗВЕРНУТИСЯ З ПИТАННЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

При виникненні гарантійного випадку, Вам необхідно звернутися до нас за номером телефону, який вказаний на сайті. Клієнтам з інших міст України слід направляти товари по гарантії через компанію Нова Пошта.

Витрати за доставку оплачуються порівну, між клієнтом та інтернет-магазином «THE NAIL». Тобто, якщо ви відправляєте товар Новою Поштою, то за доставку в одну сторону платите ви, а в іншу, відповідно, ми.

Звернення по гарантії розглядаються тільки при наявності у клієнта оригіналу чека про покупку товару. При відправці товарів Новою Поштою допускається вкладення копії чека в посилку.

ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ультрафіолетовою лампою

Гарантія на ультрафіолетові лампи для манікюру поширюється на поломки, які викликані заводськими дефектами або браком. На лампочки та світлодіоди гарантія не діє у зв’язку з тим, що дані компоненти є витратним матеріалом і їх термін служби безпосередньо залежить від режиму експлуатації.